Odata cu dezvoltarea comertului electronic prin intermediul unor platforme precum Amazon, Flipkart si Jabong, multi antreprenori de moda au gasit oportunitatea de a- si indeplini aspiratiile. In timp ce moda detine potentialul de a crea o afacere de succes, nu este la fel de usor cum pare. Multi antreprenori care au crezut ca moda este o afacere „usoara”, au realizat prea tarziu ca domeniul este la fel de complicat si tehnic ca orice disciplina de inginerie si necesita abilitati cultivate, spune Supriya Ghurye
Pentru antreprenorii de moda care doresc sa-si lanseze propriul brand, intelegerea procesului de proiectare si de fabricatie este esentiala. Cunoasterea elementelor si proceselor aferente, cum ar fi stilul, tesatura, taierea, ornamentarea, caderea, consumul, vopsirea si broderia, pana la produsul finit, sunt esentiale pentru a reusi in orice fel de efort.
Deci, pentru cei care intentioneaza sa lanseze o marca de moda, este un rezumat al pasilor care merg in crearea unei colectii de moda pe care oamenii ar dori sa o poarte.
Prognoza modei
Prin cercetarea tendintelor actuale si trecute, designerul incearca sa obtina o paleta de genuri de stiluri care vor fi populare in sezonul viitor. Fiecare intelegere si interpretare a tendintelor fiecarui designer este diferita. Un numar de agentii, cum ar fi WGSN si Pantone, isi transmit propunerile de tendinta si culoare pana la un an in avans. Acestea sunt folosite ca puncte de referinta de catre designeri pentru colectie, de asemenea.
Conceptul de design
Odata ce se realizeaza o idee de culori , decupari, taieturi si siluete, se alege o tema, cunoscuta sub numele de placa de spirit sau concept, de designerul de moda. Este o combinatie de imagini, cuvinte si idei, care reprezinta gandul designerului si din care se inspira pentru a crea fiecare piesa a colectiei.
Planificarea domeniului si selectarea stilului
O colectie consta dintr-o serie de modele, toate bazate pe tema subiacenta a tabloului de dispozitii. In functie de economie, un plan de colectare este pus impreuna, care poate varia de la 5 la 30 modele individuale. Este, de asemenea, etapa in care se determina amestecul de produse, nivelul de infrumusetare (imprimare, broderie, decoratii etc.) si intervalul final de stabilire a preturilor.